Business Hi-Tech

Retargeting.biz atacă noi pieţe din Europa împreună cu gigantul francez PrestaShop

Rares Banescu - CEO Retargeting.biz

Rareş Bănescu, fondator şi CEO al Retargeting.biz.

Autor: Ioana Nita

10.10.2019, 20:35 657

Compania locală Retargeting.biz, specializată în dezvoltarea de soluţii automatizate de marketing digital, a încheiat recent un parteneriat cu PrestaShop, gigantul francez care le oferă firmelor şi freelancerilor o platformă software de e-commerce. Astfel, compania locală are posibilitatea de a se dezvolta pe noi pieţe din Europa de Est şi de Vest - cu precădere în Italia şi Spania, parteneriatul cu PrestaShop oferindu-i softului Retargeting.biz o vizibilitate mult mai mare în rândul magazinelor online dezvoltate pe platforma gigantului francez.

“În aceşti 4 ani de muncă asiduă, chiar mai mult de 4 ani, putem spune că Retargeting.biz culege roadele. Practic, din luna septembrie am devenit partenerii unuia dintre coloşii eCommerce-ului, PrestaShop. Acest lucru înseamnă că produsul nostru va avea o expunere mai mare în Europa de Est, dar şi Italia şi Spania, două pieţe noi pentru noi”, a afirmat Rareş Bănescu, fondator şi CEO al Retargeting.biz.

El a înfiinţat compania în 2014, dezvoltând o soluţie software dedicată comercianţilor online prin care aceştia îşi pot îmbunătăţi vânzările cu ajutorul personalizării ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online.

Retargeting.biz a îmbunătăţit an de an soluţia pentru magazinele online, devenind o companie care automatizează munca unei agenţii tradiţionale de marketing. Astfel, clienţii săi au posibilitatea de a crea în mod automatizat campanii de promovare pe Facebook, Instagram, Google, precum şi e-mail-uri, pop-up-uri, notificări de tip “push” şi SMS-uri. De asemenea, soluţia Retargeting.biz le permite clienţilor să genereze automat şi campanii de tip Google Shopping Ads şi Youtube Ads.

"Compania PrestaShop este încântată să lucreze cu Retargeting.biz, o companie românească cu o creştere rapidă, expertă în automatizarea marketingului. Acest parteneriat era absolut necesar pentru ca piaţa din estul Europei să aibă acces la tool-ul de digital marketing automatizat creat de Retargeting.biz", a menţionat Arnaud Vançon, International Partner Manager în cadrul PrestaShop.

În urma partneriatului, unul dintre cele mai importante beneficii ale magazinelor online realizate în PrestaShop este că “plugin-ul” Retargeting este listat direct in marketplace-ul PrestaShop şi poate fi instalat doar din câteva click-uri. Cu ajutorul plugin-ului Retargeting, magazinele online îşi pot creşte vânzările exponenţial prin automatizarea campaniilor de digital marketing.

Parteneriatul cu gigantul francez PrestaShop vine la scurt timp după ce Retargeting.biz a obţinut anul trecut statutul de partener Facebook, unul dintre primii din regiune, precum şi pe cel de partner Google, acreditările primite de la cei doi giganţi online fiind o validare a businessului construit în cei cinci ani, care poziţionează compania românească ca jucător de top în industria de profil din Europa Centrală şi de Est.

Anul trecut cifra de afaceri a com­pa­niei a crescut de circa 3 ori, la peste 5 milioane de lei, iar pentru finalul lui 2019 estimează tot o triplare a businessului. 

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO