Business Hi-Tech

Retailerul online Elefant va investi peste 10 mil. lei într-un program de fidelizare a clienţilor

Retailerul online Elefant va investi peste 10 mil. lei...

Autor: Ioana Nita

18.10.2017, 00:00 482

Elefant Online, compania care administrează magazinul online elefant.ro, a lansat un program de loialitate pentru clienţi în cadrul căruia va aloca, în următorii ani, peste 10 milioane de lei sub formă de vouchere de reducere.

Programul, numit Elefant Premium, constă în acumularea de puncte la fiecare comandă efectuată pentru acele produse care au însemnul „n puncte” în pagina de descriere. Astfel, la fiecare achiziţie a produselor marcate, utilizatorul primeşte în contul său un punct Elefant Premium. Punctele se calculează la valoarea finală a produselor, excluzând transportul.

„Membrii Elefant Premium vor beneficia de promoţii speciale şi beneficii consistente prin intermediul acestui program, iar pe viitor vor putea să acumuleze puncte nu doar plasând comenzi noi, ci şi prin intermediul reţelelor sociale”, a declarat Mustafa Koseturk, director de marketing al elefant.ro. 

Punctele acumulate prin Elefant Premium au valabilitate nelimitată şi se pot transforma ulterior în vouchere de reducere. Acestea pot fi folosite la orice comandă pe elefant.ro, pentru orice produse, în maximum 90 de zile de la emiterea lor. Accesul în programul Elefant Premium se realizează automat, odată cu crearea unui cont de utilizator pe elefant.ro.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO