Business Hi-Tech

Retailerul online Elefant.ro a înregistrat vânzări mai mari cu 40% în urma campaniilor de shopping din această toamnă, Singles’ Day şi Black Friday

Retailerul online Elefant.ro a înregistrat vânzări mai...

Autor: Alexandra Cepăreanu

18.11.2020, 13:41 1172

Elefant.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online de pe piaţa locală, cu peste 2,5 milioane de clienţi, şi-a majorat vânzările cu 40% anul acesta, în cadrul celor două evenimente de shopping online pe care compania le-a organizat în această toamnă, respectiv Singles’ Day şi Black Friday.

Anul acesta, în cadrul campaniilor de shopping online adoptate de tot mai mulţi jucători, plata cu cardul a reprezentat 40% din totalul plăţilor înregistrate de retailerul Elefant.ro, în contextul în care pandemia de COVID-19  şi măsurile de limitare a răspândirii noului coronavirus au accelerat adopţia achiziţiilor online.

„Rezultatele campaniilor din acest an au fost determinate de investiţiile pe care le-am realizat în ultimii ani în infrastructura tehnică, logistică şi în echipă”, a spus Radu Meteş, Head of Marketing la elefant.ro.

Astfel, în cadrul evenimentului de Singles’ Day, cea mai mare comandă s-a ridicat la valoarea de 4.700 de lei, comanda fiind compusă din 66 de produse, iar în cadrul campaniei de Black Friday, cea mai mare comandă a costat 38.800 de lei, fiind plasată de un consumator din Bucureşti, potrivit informaţiilor transmise de companie.

De asemenea, cele mai multe comenzi au fost înregistrate în Bucureşti, Timiş, Iaşi, Cluj, Braşov, Constanţa şi Prahova.

Printre cele mai căutate produse s-au aflat jucăriile, parfumurile, cărţile, ceasurile, produsele home and deco, dar şi cele din categoria vin and gourmet.

„Sute de mii de cărţi au fost comandate în timpul celor două evenimente de shopping, iar cel mai scump produs vândut a fost un cărucior pentru bebeluşi ce a costat aproximativ 2.200 de lei.”

Potrivit companiei, comenzile plasat de pe telefoane mobile şi tablete s-au ridicat la 84% din total, cel mai mare procent înregistrat până acum.

Compania Elefant Online, care administrează activitatea retailerului online Elefant.ro, a înregistrat afaceri de 36,2 mil. euro la finalul anului trecut, în creştere cu 25% faţă de anul precedent, conform datelor comunicate anterior de companie pentru ZF.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO