Business Hi-Tech

Retailerul online Bonami vrea să-şi dubleze afacerile locale, la 6 milioane de euro, în 2018

David Siska

David Siska

Autor: Ioana Nita

18.04.2018, 00:04 307

„Tocmai am lansat modele 3D în aplicaţia iOS, astfel încât clientul să poată vedea cum se potriveşte o piesă de mobilier anume în casa sa înainte de a o cumpăra”.

Retailerul online de origine cehă Bonami, specializat în comercializarea de mobilă, decoraţiuni interioare şi produse pentru casă, are în plan dublarea veniturilor de pe plan local, la 6 milioane de euro, anul acesta, faţă de aproape 3 milioane euro, valoarea vânzărilor înregistrate în 2017. Per total, ţinta de afaceri pentru 2018 la nivel de grup este de 40 milioane lei. În afară de Cehia şi România, retailerul ceh activează şi pe pieţele din Polonia şi Slovacia.

„Anul acesta vom extinde oferta cu noi categorii, în principal mobilier, iar din luna aprilie vom oferi livrare gratuită pentru mobilier la o valoare de 250 lei sau mai mult, limita actuală fiind de 850 lei”, a declarat pentru ZF David Siska, CEO al Bonami. El a adăugat că Bonami.ro va avea de asemenea anul acesta o ofertă mai mare de produse în stoc, inclusiv mobilier, ceea ce va face ca livrarea acestuia să fie semnificativ mai rapidă - de la săptămâni sau luni la zile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO