Business Hi-Tech

Retailerul evoMAG, cu afaceri de 158 mil. lei în 2020, atacă piaţa cu propria marcă de sisteme PC

Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar majoritar al companiei

Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar majoritar al companiei

Autor: Adrian Seceleanu

31.08.2021, 00:00 193

evoMAG, unul dintre cei mai mari retaileri online electro IT&C de pe piaţa locală, cu afaceri de 158 mil. lei (33 mil. euro) în 2020, va ataca piaţa de computere, aflată în creştere puternică, cu propriul brand EVO.

Vânzările de sisteme PC au crescut, anul acesta, cu peste 50%, pe fondul cererii mai mari pentru astfel de produse, ca răspuns la necesitatea de sisteme cu putere mai mare de calcul, în contextul muncii de acasă, dar şi pe fondul evoluţiei pieţei de gaming şi a vânzărilor mai mari de jocuri. În prezent, peste 60% din sistemele desktop vândute de evoMAG sunt sisteme asamblate EVO, marcă proprie creată în prima parte a acestui an, ca parte a strategiei de dezvoltare a companiei. evoMAG comercializează 21 de tipuri de sisteme asamblate, cu configuraţii diferite, adresate, în special, gamerilor şi nevoilor diferite ale acestora, ce ţin de satisfacerea acestui hobby. Sistemele asamblate marca EVO costă, în medie 7.000 de lei, preţurile variind între 1.999 de lei şi 16.999 de lei“, conform companiei.

evoMAG estimează pentru anul acesta o creştere de 50% a vânzărilor de sisteme PC şi vizează extinderea categoriei de sisteme PC asamblate cu mai multe modele, mai accesibile, în configuraţii diferite, potrivit lui Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar majoritar al companiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO