Business Hi-Tech

Retailerul eMAG va vinde şi cărţi, sperând să devină lider în termen de un an

Retailerul eMAG va vinde şi cărţi, sperând să devină lider în termen de un an

Autor: Razvan Craciun

27.05.2011, 16:06 441

Magazinul online eMAG şi-a extins portofoliul de produsecomercializate, intrând pe segmentul de carte, unde ţinteşte primapoziţie în maxim un an, a anunţat vineri retailerul citat deMediafax.

"Cărţile sunt o categorie foarte interesantă în comerţul online,datorită potenţialului semnificativ de dezvoltare şi la noi.Targetul pe care ni l-am propus este să devenim cel mai marevânzător de carte din România în maxim un an", a declarat, într-uncomunicat, Radu Apostolescu, directorul de dezvoltare al eMAG.

Potrivit eMAG, cărţile se numără printre primele produsecomercializate pe Internet în România, dar volumul investiţiilorrealizate până în prezent pe acest segment a fost limitat.

"În contextul trendului ascendent pe care îl înregistreazăvânzările online de carte la nivel mondial, investiţia în piaţaonline de carte va reprezenta o direcţie strategică pentru eMAG",se arată în comunicatul companiei.

Noua categorie va fi disponibilă prin platforma Marketplace, caurmare a parteneriatului pe care retailerul online l-a semnat cuLibris, distribuitor de carte atât prin librăriile proprii, cât şicătre biblioteci sau instituţii de cultură şi învăţământ.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO