Business Hi-Tech

Retailerul CEL.ro mizează pe marketplace pentru a creşte peste businessul de 59 mil. euro din 2017

Retailerul CEL.ro mizează pe marketplace pentru a...

Autor: Ioana Nita

12.04.2018, 00:00 376

Magazinul online CEL.ro, administrat de compania locală Corsar Online, a lansat luna trecută propria platformă de tip marketplace care va genera circa 25% din vânzări în prima jumătate a acestui an, potrivit estimărilor sale. Anul trecut, ma­gazinul CEL.ro a generat afaceri de 59 mi­li­oane de euro, faţă de 50 milioane euro în 2016.

„Am reuşit ca la finalul anului 2017 să punem la punct ultimele detalii ale platformei marketplace şi să o lansăm către public în primele trei luni din 2018. A fost un efort susţinut al echipei noastre, fiind un proiect prin care intenţionăm să creştem businessul, dar în acelaşi timp vrem sa contribuim şi la dezvoltarea comerţului din România. Ne dorim să oferim susţinere şi pentru alte segmente din retailul românesc şi concomitent să păstrăm standardul de încredere al clienţilor noştri“, a declarat Tiberiu Pop, CEO-ul CEL.ro.

Cu ajutorul platformei de tip marketplace, retailerul online îşi va extinde gama şi portofoliul de produse, dat fiind că prin intermediul acesteia comercializează şi articole vândute de alţi comercianţi. Marketplace-ul companiei Corsar Online se adresează atât magazinelor online sau offline, cât şi importatorilor sau producătorilor. CEL.ro are peste 2 milioane de vizitatori unici, iar în platformă, până în prezent, sunt înscrişi 200 de furnizori şi sunt listate peste 70.000 de produse. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO