Business Hi-Tech

Retailerul ceh home&deco Bonami estimează vânzări de 3 mil. euro în sezonul sărbătorilor de iarnă pe piaţa din România. Jumătate de milion va veni din campania de Black Friday

Retailerul ceh home&deco Bonami estimează vânzări de 3...

Autor: Ioana Nita

12.11.2020, 13:15 97

Retailerul online de origine cehă Bonami, specializat în comercializarea de mobilier şi decoraţiuni pentru casă pe internet, mizează pe vânzări în valoare de 3 milioane de euro în sezonul sărbătorilor de iarnă de anul acesta pe piaţa din România. Din această sumă, circa 500.000 euro vor proveni din vânzările realizate în perioada campaniei de Black Friday, care în cazul Bonami se desfăşoară anul acesta în două weekenduri: 12-15 noiembrie şi 26-29 noiembrie.

„Anul acesta suntem deosebit de optimişti în ceea ce priveşte Black Friday, proiectăm vânzări duble faţă de 2019, atât în România, cât şi pe celelalte pieţe unde suntem prezenţi. Pregătirile pentru acest eveniment online au debutat în august, astfel încât să putem avea o ofertă largă şi cele mai bune preţuri pentru clienţii noştri. Previzionăm vânzări cu 300% mai mari, faţă de o zi obişnuită de noiembrie”, a declarat Pavel Vopařil, CEO Bonami.

În afară de România, retailerul online este prezent şi pe alte pieţe din regiune, aproapiate de cea cehă, şi anume în Slovacia, Polonia şi Ungaria. La nivel de grup, Bonami preconizează vânzări de 2,5 milioane de euro în cadrul ediţiei Black Friday de anul acesta, care se vor adăuga vânzărilor totale estimate pentru sezonul festiv – 30 milioane euro.

„Luând în considerare întreg sezonul toamnă-iarnă, ce include atât perioada sărbătorilor, cât şi evenimente speciale, cum sunt Black Friday sau Cyber Monday, piaţa din România reprezintă pentru noi 15% din vânzările totale. De aceea ne-am pregătit temeinic, cu un stoc important. Momentan avem 400.000 de produse, urmând ca numărul să crească la 500.000, în perioada sărbătorilor. Selecţia include şi 500 de obiecte decorative special alese pentru sezonul festiv”, a precizat el.

Recent, Bonami a început să ofere în România posibilitatea livrării coletelor mici prin serviciul Coletăria, ceea ce va contribui la creşterea vânzărilor în cele două weekend-uri Black Friday: ‘’ Ne aşteptăm ca oamenii să comande cu şi mai multă încredere, deoarece nu se vor baza pe curieri şi îşi pot prelua comenzile oricând doresc. Este un mod de livrare mai convenabil şi mai confortabil pentru clienţii noştri.’’, a mai adăugat Vopařil.

Faţă de anul trecut, compania a dublat, de la 20.000 la 40.000, numărul de produse unice (SKU) disponibile pentru Black Friday.

Anul trecut, magazinul online Bonami.ro a generat o cifră de afaceri de 6,3 milioane euro pentru retailerul ceh.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO