Obiectivul este să atingem „rapid“ un milion de clienţi pe cablu, spune şeful UPC în primul său interviu în poziţia de CEO.
Compania de cablu UPC îşi va extinde reţeaua de comunicaţii proprii în noi localităţi şi este gata să facă şi achiziţii, ca parte a unei noi strategii ofensive, care are ca obiectiv atingerea „rapidă“ a reperului de un milion de clienţi pentru serviciile de cablu, în ciuda competiţiei dure cu rivali de temut precum RCS&RDS sau Telekom.
„Noi avem în jur de 870.000 de clienţi pe cablu şi ne propunem să ajungem la un milion de clienţi într-un timp relativ scurt. Ţintim o bază de un milion de clienţi doar pe cablu, fără a-i include aici şi pe utilizatorii de servicii de televiziune prin satelit (DTH). Este o strategie cu o abordare multiplă, care include şi creştere organică, şi extensie de reţea şi achiziţii. Sunt în continuare câteva zeci de operatori interesanţi pe piaţă“, a declarat Robert Redeleanu în primul său interviu de la preluarea mandatului de CEO în luna iulie, după ce Severina Pascu a fost promovată director general pentru Europa Centrală şi de Est al grupului american Liberty.
„Este un lucru pe care mi-l propun, să devenim mai agili şi mai dinamici, să ne comportăm mai mult ca un «challenger» decât ca un «incumbent» (operator dominant - n. red.).“
UPC îşi dispută astfel în principal cu rivalii de la Digital Cable Systems (AKTA) şi RCS&RDS cei aproximativ 300 de operatori independenţi de cablu care au mai rămas pe piaţă.