Business Hi-Tech

Redeleanu, CEO al UPC: În ţinta noastră sunt zeci de operatori de cablu

Robert Redeleanu: Reţeaua UPC acoperă 2,5 milioane de gospodării

Robert Redeleanu: Reţeaua UPC acoperă 2,5 milioane de gospodării

Autor: Adrian Seceleanu

21.10.2015, 00:08 1536

Obiectivul este să atingem „rapid“ un milion de clienţi pe cablu, spune şeful UPC în primul său interviu în poziţia de CEO.

Compania de cablu UPC îşi va extinde reţeaua de co­mu­nicaţii proprii în noi lo­calităţi şi este gata să facă şi achiziţii, ca parte a unei noi stra­tegii ofensive, care are ca obiectiv atin­gerea „rapidă“ a re­pe­rului de un mi­lion de clienţi pentru ser­viciile de cablu, în ciu­da competiţiei dure cu rivali de temut precum RCS&RDS sau Telekom.

„Noi avem în jur de 870.000 de cli­enţi pe cablu şi ne propunem să ajun­gem la un milion de clienţi într-un timp relativ scurt. Ţintim o bază de un milion de clienţi doar pe cablu, fără a-i include aici şi pe utiliza­torii de servicii de televiziune prin satelit (DTH). Este o strategie cu o abordare multiplă, care include şi creş­tere organică, şi extensie de reţea şi achi­ziţii. Sunt în con­tinuare câteva zeci de operatori inte­resanţi pe piaţă“, a declarat Robert Redeleanu în pri­mul său interviu de la preluarea man­datului de CEO în luna iulie, după ce Severina Pascu a fost pro­movată di­rec­tor general pentru Europa Cen­trală şi de Est al grupului american Liberty.

„Este un lucru pe care mi-l propun, să devenim mai agili şi mai dinamici, să ne comportăm mai mult ca un «challenger» decât ca un «incumbent» (operator do­mi­nant - n. red.).“

UPC îşi dispută astfel în principal cu rivalii de la Digital Cable Systems (AKTA) şi RCS&RDS cei aproximativ 300 de operatori independenţi de cablu care au mai rămas pe piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO