Business Hi-Tech

Reclama pe Facebook s-a scumpit cu aproape 80%

 Reclama pe Facebook s-a scumpit cu aproape 80%

Autor: Radu Racu

19.07.2011, 13:35 755

Preţul anunţurilor plasate pe paginile reţelei de socializareFacebook au crescut cu aproape 80% în ultimul an,reiese din datele furnizate de două agenţii de marketingonline, o tendinţă care subliniază migraţia marilorbranduri de pe canalele tradiţionale de promovare - televiziune şipresă tipărită - spre mediul online, scrie Financial Times.

Costul per Click pentru anunţurile plasate peFacebook a crescut cu 74% în ultimul an, conform agenţiei TBGDigital. "N-am mai văzut aşa ceva de la Google încoace", spuneSimon Mansell, director executiv al companiei. Efficient Frontier,o altă companie de monitorizare, a calculat un avans de 80%.

Dacă în ultimii ani mediul online ocupa doar ofracţie din bugetele de publicitate ale marilor, companii,dezvoltarea reţelelor de socializare a determinat o migraţiesubstanţială spre internet. Unul din cele mai relevante exempleeste Coca Cola, cu o pagină pe Facebook cu 32 de milioane defani.

Cifrele sunt publicate înaintea unei mult-aşteptate listări labursă a reţelei Facebook, estimată pentru primăvara anului2012.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO