Business Hi-Tech

Raport PriceFlux, platformă pentru monitorizarea automată a preţurilor: industriile competitive în retailul online din România sunt fashion (44%) şi electro IT (19%). Start-up-ul românesc monitorizează între 4 şi 6 milioane de produse zilnic

Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux.

Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux.

Autor: Alexandra Cepăreanu

14.09.2023, 12:50 70

Sectoarele de fashion şi electro IT sunt printre cele mai competitive în retailul online din România din punct de vedere al preţurilor, reprezentând peste 60% din produsele monitorizate de PriceFlux – start-up românesc de analiză a preţurilor – arată un raport lansat de companie. Astfel, sectorul de fashion conduce clasamentul cu o cotă de 44%, în timp ce industria de electro IT acoperă 19%, potrivit raportului PriceFlux.

Potrivit sursei citate, următoarele sectoare sunt reprezentate de DIY - bricolaj (10%), restul de 27% reprezentând farma, automotive, beauty, books, FMCG, optică ş.a.

Start-up-ul românesc de analiză a preţurilor monitorizează între 4 şi 6 milioane de produse zilnic şi lucrează cu 31 de magazine online din opt ţări europene - printre care se numără România, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria, Serbia, Bulgaria şi Grecia, au mai transmis reprezentanţii PriceFlux. Pe parcursul ultimului an, PriceFlux a atras 12 noi clienţi mari de retail în portofoliul companiei.

„Această competitivitate susţinută reflectă importanţa strategică a soluţiilor PriceFlux în ajutarea magazinelor online să navigheze şi să se dezvolte în aceste sectoare intense din punct de vedere al preţurilor. Când competiţia în lumea online atinge cote maxime, o platformă de analiză şi automatizare a preţurilor precum PriceFlux poate fi un aliat pentru magazinele online, având capacitatea de a monitoriza şi adapta automat preţurile în timp real", a spus Mihai Bisnel, Managing Partner în cadrul PriceFlux.

Potrivit reprezentanţilor start-up-ului, PriceFlux a înregistrat o creştere de 100% a numărului de pieţe monitorizate în ultimul an, iar în continuare îşi propune să-şi consolideze prezenţa în ţările în care activează şi să exploreze noi oportunităţi pe pieţele europene în viitor.

„PriceFlux a lansat recent divizia de servicii personalizate, extinzându-şi oferta pentru producători şi furnizori de servicii, precum şi pentru companiile de retail din domenii diverse, de la închirieri auto la turism şi transporturi aeriene. (...) Serviciul principal al activităţii desfăşurate de PriceFlux este monitorizarea preţurilor online şi automatizarea strategiei de preţuri în timp real, în funcţie de o varietate de parametri.  În total, au fost procesate de către platforma PriceFlux peste 14.000.000 de produse unice.”

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO