Business Hi-Tech

Raluca Radu, ANSWEAR România: Piaţa locală de fashion online va depăşi pragul de un milliard de euro în 2021. Există foarte mult loc de creştere

Raluca Radu, country manager ANSWEAR România: Dacă în alţi ani pantofii cu toc şi canadienele erau în topul clasamentului, acum aceste categorii au suferit o uşoară scădere în favoarea pantofilor şi hainelor sport, tricourilor şi cămăşilor.

Raluca Radu, country manager ANSWEAR România: Dacă în alţi ani pantofii cu toc şi canadienele erau în topul clasamentului, acum aceste categorii au suferit o uşoară scădere în favoarea pantofilor şi hainelor sport, tricourilor şi cămăşilor.

Autor: Ioana Nita

27.03.2021, 10:11 402

„Dacă ne uităm la nivelul Europei, în e-commerce fashionul este categoria numărul 1 de produse vândute, ceea ce ne spune că este încă foarte mult loc de creştere. La nivel de Europa 62% dintre cumpărătorii online cumpără haine.“

Vânzările online de articole de îmbrăcăminte, încălţă­minte şi accesorii fashion au crescut la circa 800 milioane euro anul trecut pe plan local, în condiţiile în care segmentul online a muşcat tot mai mult din retailul tradiţional de fashion ca urmare a restricţiilor şi măsurilor impuse pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

Românii au fost practic nevoiţi să comande online articolele fashion dorite în perioada de lockdown când mall-urile au fost închise, iar apoi au preferat tot mai mult magazinele online pentru a se proteja în continuare. Tendinţa se va menţine în continuare, piaţa locală de fashion online fiind estimată să ajungă la peste un miliard de euro la finalul acestui an, potrivit studiilor din piaţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO