Business Hi-Tech

Radu Vîlceanu, ContentSpeed: „Pentru brandurile mari, oportunitatea imediată pentru vânzări online e de milioane de euro“

Autor: Andrei Cîrchelan

19.02.2015, 07:30 481
Comerţul online a devenit o necesitate pentru retailerii tradiţionali, iar pentru cele mai mari branduri potenţialul imediat e de vânzări de milioane de euro cu amortizarea investiţiei în doi ani, a declarat la ZF Live Radu Vîlceanu, fondator şi CEO al ContentSpeed, companie care este specializată în dezvoltarea magazinelor online.
 
„Circa 62% din români au făcut research pentru achiziţiile lor şi online şi offline. E un fenomen care nu mai poate fi ignorat de niciun proprietar de magazin“, a spus Vîlceanu, adăugând că „în momentul actual nu mai e o opţiune de a intra în online pentru un retailer tradiţional, e un mod de comunicare cu clienţii finali, pentru care există aşteptări.“
 
Potirvit acestuia, retailerii trebuie să ofere consumatorului o experienţă cel puţin similară celei din magazinele reale, iar acest lucru „este destul de greu“. „Există oportunitatea unui trafic latent mare pe site-urile lor. De exemplu 100.000 de vizitatori intră lunar pe site-ul unui mall, care are 10-12 magazine, în urma unei cău­tări după numele brandului. Aceste maga­zi­ne au investiţii foarte mari în brandul pro­priu, care generează un trafic pe care dacă ar fi să îl cumperi de la Google sau Facebook cum fac magazinele online, ar costa foarte mulţi bani“, a spus Vîlceanu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO