Business Hi-Tech

Producătorul mărcilor de cafea Doncafé şi Amigo: Social media reprezintă de mult timp al doilea canal de comunicare pentru noi şi câteodată chiar primul

Marius Meleşteu, general manager Strauss South Central Europe

Marius Meleşteu, general manager Strauss South Central Europe

Autor: Bianca Dorobanţu

27.01.2017, 00:05 386
Mediul online şi social media au devenit al doilea canal de comunicare pentru Strauss, unul dintre cei mai importanţi jucă­tori de pe piaţa de cafea, în timp ce pen­tru anu­mite branduri sau campanii mediul online este cel mai utilizat mijloc de comu­ni­care, a spus Marius Meleşteu, general manager Strauss South Central Europe, pro­du­că­to­rul mărcilor de cafea Doncafé sau Amigo.

"Digitalizarea la Strauss a fost un process natural, atat în zona de business to busi­ness, cat şi în zona de business to consu­mer şi a venit ca urmare a nevoii de creştere a vitezei de lucru şi de scurtare a lan­ţului de decizie, pe de o parte, şi de schimbările în comportamentul consu­ma­to­rilor, pe de altă par­te", a spus Meleşteu. El nu a dat detalii de­spre bugetul alocat comunicării şi mediului online. Pe langă consolidarea ima­ginii companiei în ochii consumatorilor, stra­tegia Strauss este de a folosi online-ul şi ca pe un canal de vanzare a produselor, digitalizarea fiind, astfel, implementată şi la nivel de business.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO