Business Hi-Tech

Procesatorul de plăţi PayU admite: Am început ziua cu stângul; 30% dintre clienţi nu au putut efectua plata

Marius Costin, şeful PayU

Marius Costin, şeful PayU

Autor: Adrian Seceleanu

15.11.2019, 09:37 995

Procesatorul de plăţi PayU a confirmat că se află în spatele problemei întâmpinate de eMAG în a le extrage clienţilor banii din conturi pentru comenzile de Black Friday, erorile fiind generate de numărul ridicat de tranzacţii.

“Primele ore ale dimineţii au început cu stângul pe zonă de plăţi online. Încă de la startul evenimentului (7.30), numărul de tranzacţii pe minut a ajuns la aproximativ 2.000, atingând un număr record în ultimii 5 ani. Volumul mare de tranzacţii a determinat că timpul de autorizare a unei plăţi în conexiunile cu bancă să depăşească cu mult media de 15 secunde. Pentru a proteja platforma tehnică pe tot parcursul zilei şi a permite cât mai multor clienţi să cumpere online în siguranţă, până la primirea autorizării băncilor, PayU a limitat numărul de plăţi acceptate la 70% din total. Astfel, 30% dintre clienţii care au plătit online prin PayU nu au putut efectuă plata. Clienţii care au plasat comenzi şi nu au putut să le plătească online sunt informaţi că nu au pierdut comandă iniţială: aceştia vor primi pe email un link de plată prin care vor putea să achite comandă deja plasată”, conform PayU.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO