Business Hi-Tech

Povestea fabuloasă a vânzării LiveRail, un start-up pornit în Cluj în 2007, după o întâlnire la o bere, către Facebook: Întâi am cerut 1,1 mld. de dolari, iar ei ne-au oferit 78 mil. dolari. până la urmă au fost 500 mil. euro. După doi ani, gigantul american l-a închis pentru că s-au schimbat şefii

Sergiu Biriş, care a început să realizeze o emisiune online depre tehnologie - „Neascultătorii“ - l-a convins pe fostul său partener Andrei Dunca să povestească detalii despre tranzacţia cu Facebook.

Sergiu Biriş, care a început să realizeze o emisiune online depre tehnologie - „Neascultătorii“ - l-a convins pe fostul său partener Andrei Dunca să povestească detalii despre tranzacţia cu Facebook.

Autor: Adrian Seceleanu

17.02.2020, 13:00 3773

După şase ani de la tranzacţia prin care Facebook a cumpărat LiveRail - o platformă de publicitate online care îşi are originile în Cluj - cei doi români care au fost cofondatori în cadrul start-up-ului au dezvăluit în premieră detalii spectaculoase despre tranzacţia care a făcut valuri în 2014, inclusiv că au cerut gigantului condus de Mark Zuckerberg 1,1 mld. dolari însă iniţial oferta americanilor a fost de doar 78 mil. dolari. 

Sergiu Biriş şi Andrei Dunca, cei doi români implicaţi în construcţia LiveRail - care era în 2014 cel mai valoros produs al industriei de IT din România - au confirmat pentru prima oară şi faptul că valoarea tranzacţiei cu Facebook a fost într-adevăr de 500 mil. euro - la cât fusese estimată la acea dată de portalul american TechCrunch. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO