Caută doar în titlu
Business Hi-Tech

Povestea fabuloasă a vânzării LiveRail, un start-up pornit în Cluj în 2007, după o întâlnire la o bere, către Facebook: Întâi am cerut 1,1 mld. de dolari, iar ei ne-au oferit 78 mil. dolari. până la urmă au fost 500 mil. euro. După doi ani, gigantul american l-a închis pentru că s-au schimbat şefii

După şase ani de la tranzacţia prin care Facebook a cumpărat LiveRail - o platformă de publicitate online care îşi are originile în Cluj - cei doi români care au fost cofondatori în cadrul start-up-ului au dezvăluit în premieră detalii spectaculoase despre tranzacţia care a făcut valuri în 2014, inclusiv că au cerut gigantului condus de Mark Zuckerberg 1,1 mld. dolari însă iniţial oferta americanilor a fost de doar 78 mil. dolari. 

Sergiu Biriş şi Andrei Dunca, cei doi români implicaţi în construcţia LiveRail - care era în 2014 cel mai valoros produs al industriei de IT din România - au confirmat pentru prima oară şi faptul că valoarea tranzacţiei cu Facebook a fost într-adevăr de 500 mil. euro - la cât fusese estimată la acea dată de portalul american TechCrunch. 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.