Business Hi-Tech

Polonezii de la Asseco cumpără pachetul majoritar din „fabrica“ locală de magazine online ContentSpeed şi încep expansiunea în regiune. În 2020 firma locală a raportat afaceri de 6,1 mil. lei cu un profit net de 1,1 mil. lei, ambii indicatori fiind în creştere

Doina şi Radu Vîlceanu afirmă că oferta Asseco a fost cea mai bună: Dintre toate ofertele primite, aceasta a fost cea mai bună pentru că îndeplineşte condiţiile noastre - voiam să ne păstrăm tehnologia, brandul, logoul, clienţii şi să ne extindem în afara României.

Doina şi Radu Vîlceanu afirmă că oferta Asseco a fost cea mai bună: Dintre toate ofertele primite, aceasta a fost cea mai bună pentru că îndeplineşte condiţiile noastre - voiam să ne păstrăm tehnologia, brandul, logoul, clienţii şi să ne extindem în afara României.

Autor: Ioana Nita

04.08.2021, 00:07 1015

Compania locală ContentSpeed, specializată în furnizarea de soluţii software pentru in­dustria de comerţ electronic, va demara o campanie de extindere în regiunea Europei Centrale şi de Est odată cu preluarea pachetului său majoritar de acţiuni de către grupul polonez Asseco prin divizia sa de soluţii de plăţi Payten.

„Avem planuri de extindere în regiune, iar Asseco este unul dintre cei mai mari integratori IT din Europa Centrală şi de Est, au birouri în foarte multe ţări, iar parteneriatul cu ei ne poate ajuta să intrăm pe mai multe pieţe. Dintre toate ofertele primite, aceasta a fost cea mai bună pentru că îndeplineşte condiţiile noastre - voiam să ne păstrăm tehnologia, brandul, logoul, clienţii şi să ne extindem în afara României“, a declarat pentru ZF Doina Vîlceanu, director de marketing în cadrul ContentSpeed.

Ea a vândut participaţia sa de 15% în cadrul companiei, dar a rămas în continuare pe poziţia de director de marketing.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO