Business Hi-Tech

Platforma spaniolă de livrări Glovo a explodat în pandemie şi a avut venituri de zeci de milioane de euro în România din comisioanele şi taxele încasate de la comercianţi şi clienţi

Victor Răcariu, general manager Glovo pentru Europa Centrală şi de Est, spune că firmele din România plătesc companiei comisioane „decente” având în vedere serviciile oferite.

Victor Răcariu, general manager Glovo pentru Europa Centrală şi de Est, spune că firmele din România plătesc companiei comisioane „decente” având în vedere serviciile oferite.

Autor: Alexandra Cepăreanu

30.10.2020, 13:00 495

Compania, care a ajuns să aibă pe străzi mai mulţi curieri decât are angajaţi cea mai mare companie de cablu, a înregistrat în acest an o valoare tranzacţionată prin platformă de 150 mil. euro, plus 400% faţă de anul 2019.

Glovo, platforma spaniolă de tip marketplace care oferă cu ajutorul unei aplicaţii mobile servicii de livrare rapidă pentru aproape orice - atât pentru bunuri din magazine sau mâncare din restaurante cât şi a diferite produse sau documente între diferite persoane - a înregistrat o explozie a afacerilor de 5 ori faţă de 2019, până la o valoare tranzacţionată în platformă estimată la 150 mil. euro pentru întreg anul curent, pe fondul restricţiilor dure impuse de pandemia de Covid-19 care au împins companiile şi consumatorii deopotrivă spre comenzile online şi astfel de platforme.

„Creşterea faţă de anul trecut este foarte mare, asta şi pentru că ne-am extins în multe oraşe. La finalul anului estimăm o valoare tranzacţionată prin Glovo de circa 150 mil. euro”, a spus Victor Răcariu, general manager Glovo pentru Europa Centrală şi de Est.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO