Business Hi-Tech

Platforma online foodpanda vrea să ajungă la peste 400 de restaurante în acest an

Platforma online foodpanda vrea să ajungă la peste 400...

Autor: Ioana Nita

07.11.2014, 00:07 493
Platforma online pentru comenzi de mâncare Foodpanda, susţinută de incubatorul german Rocket Internet, va ajunge până la sfârşitul acestui an la un portofoliu de peste 400 de restaurante la nivel naţional şi va intra pe un nou segment de piaţă -  oferte de prânz pentru companii, potrivit lui Radu Bălăceanu, country manager pentru Foodpanda România.
 
„Până la sfârşitul anului ţinta este să trecem de 400 de restaurante, să ne apropiem de 450 de restaurante. Suntem în discuţii avansate cu lanţuri internaţionale de restaurante. În ceea ce priveşte acoperirea geografică, vrem să ne dezvoltăm mai mult în oraşele în care suntem déjà prezenţi“, a declarat  Bălăceanu, care a preluat conducerea locală Foodpanda la finalul acestei veri. 
 
În prezent, portofoliul Foodpanda numără 330 de restaurante în 12 oraşe din ţară, cele mai dezvoltate fiind Bucureşti, Cluj şi Timişoara. Platforma Foodpanda a intrat pe piaţa locală în septembrie anul trecut, fiind disponibilă atât în varianta web pentru desktop, cât şi ca aplicaţie pentru dispozitivele mobile – smartphone-uri şi tablete care rulează sistemele de operare Google Android, Apple iOS sau Windows Phone.
 
În România, piaţa de comenzi online de mâncare are un potenţial mare de creştere, în condiţiile în care în Capitală se fac zilnic circa 60.000-70.000 de comenzi de mâncare, iar marea majoritate a acestora sunt făcute la telefon, potrivit lui Bălăceanu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO