Business Hi-Tech

Platforma online Doctrina.Biz mizează pe venituri cu 30% mai mari anul acesta

Platforma online Doctrina.Biz mizează pe venituri cu 30%...

Autor: Ioana Nita

06.03.2019, 00:00 110

Doctrina.Biz, platforma online de marketing dedicată profesioniştilor din sănătate, originară din Slovenia, are în plan să-şi majoreze anul acesta veniturile locale cu 30%, la 300.000 euro, în condiţiile în care mizează pe atragerea de noi clienţi ca urmare a dezvoltării portofoliului de servicii şi a creşterii interesului industriei faţă de oportunităţile digitale.

Anul trecut platforma Doctrina.Biz şi-a crescut numărul de clienţi din România cu 10%, iar afacerile s-au situat la 220.000 euro. „Platforma Doctrina permite medicilor şi farmaciştilor acces direct la informaţii despre patologii şi produse farmaceutice, prin intermediul conţinutului video. Acoperim, după primii ani de funcţionare, 70% dintre farmaciştii şi asistenţii de farmacie din România.

Anul trecut am triplat şi numărul medicilor înscrişi în platformă. De asemenea, am diversificat serviciile către producţie, consultanţă şi alte unelte de digital marketing, astfel încât prezentările disponibile în platformă să fie cât mai performante şi mai interesante pentru audienţă, specialiştii din industria sănătăţii“, a declarat Doru Mircea, fondator şi director de dezvoltare pentru operaţiunile Doctrina în România. 

De profesie medic, el a dezvoltat platforma Doctrina în franciză pentru piaţa din România, aceasta fiind prezentă, în afară de ţara de origine – Slovenia, şi în Croaţia, Polonia, Rusia, Marea Britanie şi Turcia. Din punct de vedere al veniturilor generate de platformă, România se află pe al doilea loc în clasament după Slovenia. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO