Business Hi-Tech

Platforma online de abonamente medicale SanoPass, lansată în 2019, a atins afaceri de 1 mil. lei în 2020 şi a depăşit valoarea de 500.000 lei în servicii plătite către clinicile partenere

Delia Iliasa, managing partner la SanoPass

Delia Iliasa, managing partner la SanoPass

Autor: Alexandra Cepăreanu

11.02.2021, 14:32 457

Startup-ul SanoPass, care oferă alternativa digitală la abonamentele medicale clasice, a ajuns la afeceri de 1 mil. lei în 2020, de 49 de ori mai mare faţă de 2019, când compania înregistra afaceri de aproximativ 19.839 de lei.

De asemenea, în prezent, platforma a ajuns la un număr de peste 15.000 de utilizatori înregistraţi, proveniţi atât din zona corporate, cât şi persoane fizice, cu 70% mai mult faţă de începutul anului trecut.

„Mă bucură creşterea accelerată pe care am înregistrat-o. Consider că cel mai important lucru pe care am reuşit să îl facem a fost să deschidem uşi pentru noi start-up-uri care vin să inoveze şi să integreze tehnologia cu profesionalismul medical”, a spus Delia Iliasa, managing partner la SanoPass.

SanoPass a încheiat anul 2020 cu peste 850 de clinici medicale în reţea, dar şi cu o serie de parteneriate cu diverse companii recunoscute, active în sectorul financiar (Mastercard), farmaceutic (A&D Pharma) şi asigurători (NN), proiecte care au reprezentat intrarea SanoPass pe segmentul de persoane fizice.

De asemenea, platforma a depăşit valoarea de 500.000 lei în servicii plătite către clinicile partenere în 2020.

Statup-ul din Târgovişte, lansat în ianuarie 2019, îşi propune să înregistreze 1.000 de clinici disponibile în reţea până la finalul trimestrului doi al anului în curs (T2/20221).

„Ambiţiile companiei sunt concentrate şi pe zona de inteligenţă artificială, pediatrie şi săli de sport pentru a încheia anul acesta cu o soluţie completă de prevenţie medicală. pe un trend ascendent important, identificând în prevenţie complementaritatea dintre sănătate fizică, sănătatea mintală, sport şi dietă”, a adăugat Delia Iliasa.

Potrivit Eurostat, prevenţia reprezintă un subiect abordat constant în ultima perioadă, iar cheltuielile publice şi private pentru îngrijirea medicală preventivă reprezintă doar 1,4% din totalul cheltuielilor pentru sănătate, adică jumătate faţă de media Uniunii Europene (2,8%), cel mai ridicat nivel fiind în Italia (4,4%) şi Finlanda (4%), au transmis reprezentanţii SanoPass.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO