Business Hi-Tech

Pierderile UPC România s-au dublat în 2018

Compania de cablu UPC România, vândută de gigantul american Liberty Global către britanicii de la Vodafone, a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri netă de 665 mil. lei (circa 143 mil. euro), în creştere cu 6% comparativ cu 2017, conform datelor de la Ministerul de Finanţe.

În schimb, pierderile companiei s-au dublat anul trecut la 247 mil. lei, iar datoriile totale au crescut cu 3%, la 1,1 mld. lei. În ceea ce priveşte numărul de angajaţi, UPC România a avut în medie 1.112 salariaţi în 2018, cu 38 mai mulţi faţă de 2017, potrivit aceleiaşi surse. În 2018, compania de cablu a adăugat 35.300 de noi abonamente, crescându-şi astfel baza de abonamente (unităţi generatoare de venituri - RGU) cu 2%.

Numărul de clienţi a scăzut însă uşor la 966.000, conform datelor Liberty Global. După opt ani de creştere neîntreruptă, în ultimul trimestru din 2018 compania de cablu a pierdut pentru prima oară clienţi pe piaţa de internet fix în raport cu trimestrul anterior. UPC România este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi TV de pe piaţa locală. Acesta urmează să devină parte a grupului britanic Vodafone, după ce Comisia Europeană va aproba tranzacţia, decizie aşteptată la jumătatea acestui an. 

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.