Business Hi-Tech

Piaţa tabletelor în T 3: Apple pierde teren, Lenovo şi producătorii accesibili câştigă

Piaţa tabletelor în T 3: Apple pierde teren, Lenovo şi...

Autor: Dorian Prodan

01.11.2014, 17:58 379

IDC a publicat ieri raportul care centralizează vânzările de tablete din cel de-al treilea trimestru al acestui an, acesta arătând o creştere globală anuală modestă, evoluţia pozitivă a celor de la Lenovo şi erodarea poziţiei de lider a companiei Apple.

În cel de-al treilea trimestru al acestui an, producătorii de tablete au livrat 53,8 milioane de unităţi, o creştere de 11,5 procente de la cele 48,3 milioane unităţi vândute în aceeaşi perioadă a anului trecut. Deşi creşterea de la an la an arată că ritmul evoluţiei pieţei a încetinit considerabil, IDC afirmă că tabletele cu conectivitate 3G/4G vândute de operatorul nord-american Verizon se bucură de un succes apreciabil, preluarea ideii de către alţi operatori având şanse să îmbunătăţească situaţia.

Apple rămâne liderul pieţei tablete, însă compania face faţă tot mai greu concurenţei. Compania a vândut în acest interval un număr de 12,3 milioane de tablete iPad, o scădere de 14 procente faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar această involuţia i-a erodat cota de piaţă de la 29,2 la 22,8 procente. 

Citiţi articolul integral şi vedeţi tabelul pe www.go4it.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO