PC Garage, magazinul online specializat în comercializarea de produse IT&C, estimează vânzări de 12 milioane de lei în perioada de Black Friday de anul acesta, cu 30% mai mult faţă de campania din 2014. Retailerul online a lansat deja o altă campanile promoţională, desfăşurată în perioada 2-19 noiembrie, pentru care estimează vânzări similare.
„Pentru Black Friday 2015 ne aşteptăm la comenzi în valoare de 12 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de Black Friday 2014. În cadrul campaniei (din perioada 2-19 noiembrie - n.red.) ne aşteptăm la comenzi în valoare de 11 milioane de lei, tot cu 30% mai mult faţă de campania din 2014“, a declarat Răzvan Pop, director de marketing în cadrul PC Garage.
Magazinul online PC Garage este operat de compania cu acelaşi nume, sub umbrela căreia îşi desfăşoară şi retailerul online pcfun.ro. Anul trecut compania PC Garage a înregistrat afaceri de 129 milioane lei, cu 43% mai mult faţă de anul precedent, evoluţia fiind generată în principal de comenzile pentru PC-uri şi componente IT. În primele nouă luni ale acestui an, vânză-rile PC Garage au crescut cu circa 40% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014. În prezent, valoarea medie a unei comenzi pe site-ul pcgarage.ro este de 800 de lei.