Business Hi-Tech

Pariul OLX, principalul jucător de anunţuri de pe piaţa locală: cel mai mare upgrade al platformei din ultimii 11 ani. La nivel de grup, investiţia în rebranding ajunge la un milion de dolari

Paul Neagoe, Head of OLX România

Paul Neagoe, Head of OLX România

Autor: Cristina Bellu

15.04.2020, 11:18 563

OLX.ro, cea mai mare platformă de anunţuri de pe piaţa locală, cu peste 4 milioane de anunţuri active şi o medie lunară de peste 10 milioane de vizitatori, anunţă o nouă identitate de brand în urma celui mai mare upgrade al platformei OLX din ultimii 11 ani, care au vizat îmbunătăţiri majore la nivel de interfaţă -chat, posting, browsing, social experience, atât pe web, cât şi în aplicaţie.

 La nivel de grup, investiţia totală în rebranding a ajuns la un million de dolari, potrivit datelor transmise de oficialii companiei.

" Un pas strategic important în acest proces a fost acela de a ne concentra eforturile şi atenţia către aplicaţia OLX, un upgrade substanţial fiind adus cu precădere acestui mediu", spune Paul Neagoe, Head of OLX România.

Proiectul de rebranding a fost dezvoltat pe parcursul a doi ani şi a analizat toate modalităţile prin care brandul comunică cu clienţii, implicând mai multe echipe de dezvoltare şi testare, atât internă cu angajaţii, cât şi externă, cu clienţii din întreaga lume. Toate modificările au survenit ca rezultat al feedback-ului primit din partea consumatorilor şi sunt menite să optimizeze interacţiunile acestora cu platforma.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO