Business Hi-Tech

(P) msg România oferă transformarea digitală ca răspuns la provocările pe timp de criză

(P) msg România oferă transformarea digitală ca...

Autor: Publicitate

27.10.2020, 11:00 701

Încă de la începutul acestui an, pandemia de Covid-19 a dus oamenii din spatele business-urilor pe un montagne russe fără oprire. Întrebările, deciziile, reglementările şi riscurile sunt revizitate în mod recurent, lăsând conducerea companiilor, în continuare, cu foarte multe semne de întrebare cu privire la ceea ce ne rezervă viitorul. În ciuda acestui context dominat de incertitudine, anumite firme îşi propun şi reuşesc să se adapteze la noul normal, cu ajutorul tehnologiei.

„Încă dinaintea acestei perioade, compania noastră îşi stabilise deja ca pilon strategic, pentru următorii ani, migrarea, respectiv implementarea de soluţii Cloud. Având în România o echipă solidă de experţi certificaţi în Cloud Hyperscalers precum Amazon Web Services sau Microsoft Azure, această tranziţie a fost un pas natural. Restricţiile impuse în acest context ne provoacă şi mai mult să identificăm soluţii inovative care să-i ajute pe clienţii noştri să accelereze în demersul lor spre digitalizare.”, spune Horea Raţiu, membru board msg România.

Un exemplu în acest sens sunt clienţii din sectorul public din Germania, care, deşi au reluat într-o anumită măsură activitatea, atât condiţiile de servire a cetăţenilor, cât şi desfăşurarea activităţii personalului sunt ferm reglementate de către autorităţi. msg România va dezvolta în continuare DIPKO (Digitale Plattform für kommunale Services), o platformă de digitalizare completă a serviciilor locale, care încorporează un modul de ticketing inteligent, adoptat deja de managementul bazelor de nataţie din peste 15 oraşe din ţară. Modulul de e-commerce al platformei facilitează vânzarea serviciilor, precum şi înregistrarea clienţilor, toate în mod contactless. În plus, soluţia poate fi integrată cu alte servicii municipale care urmează a fi digitalizate în viitor.

msg România dezvoltă şi soluţii proprii care facilitează tranziţia spre noul mod de lucru. O echipa din Cluj-Napoca şi Timişoara a creat msg.Check-In, o aplicaţie prin intermediul căreia angajaţii îşi pot planifica prezenţa la birou, având acces în timp real la informaţiile despre spaţiile de lucru disponibile. Totodată, compania poate optimiza aceste spaţii de birouri în funcţie de gradul de ocupare şi poate reacţiona rapid la reglementările legale în schimbare referitoare la distanţarea socială şi asigurarea unui spaţiu de lucru cât mai sigur. Plecând de la premisa că, în noua normalitate, reîntoarcerea la birou este influenţată puternic de componenta de socializare, aplicaţia permite formarea de echipe şi rezervarea spaţiilor de lucru pentru o întreagă echipă, precum şi acces în timp real la informaţii legate de prezenţa la birou a colegilor pe care dorim să îi reîntâlnim. Astfel, pe lângă transparenţa pe care această aplicaţie o oferă colegilor noştri cu privire la spaţiile noastre de birouri, aceasta serveşte şi ca instrument de raportare în cazul unei anchete epidemiologice. Utilitatea aplicaţiei a fost deja validată şi este în prezent folosită atât de mai multe entităţi din cadrul msg group cu peste 3700 de utilizatori, cât şi de clienţi direcţi cu o perspectivă solidă în a fi achiziţionată de tot mai mulţi parteneri msg.

 

Horea Raţiu, Director departament Insurance şi membru board de conducere

 

„Pe lângă soluţiile inovative oferite de msg, dorim, în astfel de perioade de criză, să transformăm în oportunităţi noi şi alte domenii de servicii din portofoliul nostru. Dincolo de expertiza tehnică, unul dintre  punctele forte ale companiei noastre îl reprezintă buna cunoaştere a sectorului business în care activează companiile pentru care livrăm soluţii software. Dacă până la începutul acestui an majoritatea activităţilor de business consulting se desfăşurau la sediul clientului, de acum este dovedită eficienţa remote în acest domeniu. Centrul de competenţe IT pe care l-am dezvoltat cu succes pe parcursul celor 12 ani de activitate in domenii precum cel al Asigurărilor şi Reasigurărilor, ne permite să consolidăm portofoliul nostru cu servicii de tip business consulting. În acest sens, ne propunem ca, în următoarele luni să dublăm echipa de business analysis în această branşă atât la nivel de număr de proiecte, cât şi la nivel de capacitate”, continuă Horea Raţiu, Director departament Insurance şi membru board de conducere.

Despre msg România

msg România este o companie care oferă soluţii software pentru clienţi globali din industrii precum Automotive, Finanţe-Bănci, Asigurări şi Reasigurări, Alimentară, dar şi pentru sectorul Public. Compania face parte din msg group, un concern de origine germană cu peste 40 de ani de activitate ca lider în industria IT din Europa. În prezent, echipa msg România numără peste 550 de angajaţi, în centre din Cluj-Napoca, Timişoara şi Târgu-Mureş. msg România a dobândit titlul Great Place to Work pentru anul 2020.

https://www.msg-systems.ro/

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO