Business Hi-Tech

Ovidiu Joiţa, iAgency: Oprirea activităţii de SEO în perioada crizei nu este cea mai bună soluţie

Ovidiu Joiţa, iAgency: Oprirea activităţii de SEO în...

Autor: Ramona Cornea

20.03.2020, 12:00 218

Activitatea de SEO (Search Engine Optimization), cunoscută şi drept „optimizare SEO”, trebuie privită ca o cursă nesfârşită de maraton, afirmă Ovidiu Joiţa, fondator iAgency, companie specializată în servicii complete de optimizare SEO şi marketing online. El afirmă că renunţarea la SEO în perioada aceasta de criză cauzată de pandemia de coronavirus poate avea efecte devastatoare pe termen lung pentru companii.

„Cu toţii înţelegem că trecem printr-o perioadă unică în istoria modernă. Se vorbeşte deja de o criză economică puternică şi, de data asta, are drept factor declanşator o situaţie medicală severă care afectează întreaga planetă. Cel mai negru scenariu e o criză financiară şi, aşa cum o ştim de la precedenta, care a avut loc în urmă cu un deceniu, unele afaceri vor ieşi de pe piaţă. Însă lupta nu este pierdută încă, pentru că acum este momentul când antreprenorii trebuie să ia măsuri de scădere a costurilor şi să se asigure că nu dispar din atenţia clienţilor”, a explicat Ovidiu Joiţa.

Companiile aleargă după poziţii fruntaşe în Google, pentru a fi găsiţi de clienţii lor pe cât mai multe cuvinte de căutare. În momentul în care o afacere se opreşte din „alergare”, este depăşită de ceilalţi „alergători”. Dacă are un avans important, devansarea se poate întâmpla într-o lună sau chiar trei, dar e greu - aproape imposibil - de calculat un astfel de „avans”. Într-o piaţă competitivă, poziţiile fruntaşe pot fi pierdute chiar de la o zi la alta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO