Orange, liderul pieţei de telefonie mobilă din România, a înregistrat în trim. IV din 2018 venituri totale de 292 mil. euro, în creştere cu 1,7% faţă de anul anterior, pe fondul cererii mai mari de servicii de internet mobil şi a numărului mai mare de clienţi care au achiziţionat pachete de servicii fixe şi mobile. La nivelul întregului an compania a avut venituri totale de 1,125 mld. euro, în creştere cu 5% faţă de anul precedent, conform rezultatelor financiare comunicate de grupul francez Orange, acţionarul majoritar. Compania nu publică date despre evoluţia veniturilor obţinute din serviciile de comunicaţii, ci doar încasările totale, care includ şi vânzarea de telefoane şi alte echipamente şi accesorii.
„Creşterea a fost susţinută, în principal, de evoluţia pozitivă a serviciilor fix-mobil şi a consumului de date mobile“, conform reprezentanţilor Orange. În ultimul trimestru din 2018 consumul de date mobile a crescut cu 70%.