Business Hi-Tech

Orange lansează asistentul virtual call center Djia, care le oferă clienţilor suport vocal în limba română

Orange lansează asistentul virtual call center Djia,...

Autor: Adrian Seceleanu

15.09.2021, 12:00 279

Orange, liderul pieţei locale de telecom, a lansat un nou asistent virtual - denumit Dija, care, potrivit companiei, este capabil să ofere suport vocal în limba română clienţilor operatorului. Prin intermediul acestuia, clienţii vor putea afla informaţii despre factura lor, resursele disponibile în abonament sau despre numărul lor de client. „De acum, o parte dintre cei care apelează serviciul Orange de relaţii clienţi, 300, pot interacţiona cu Djia, asistentul virtual creat pentru a oferi simplu şi rapid informaţi despre teme specifice. Acesta va începe progresiv preluarea apelurilor urmând ca în viitorul apropiat să răspundă cât mai multor solicitări iniţiale venite din partea persoanelor fizice. “

Prin lansarea Djia, continuăm procesul de digitalizare a canalelor de asistenţă pentru clienţi, pentru a răspunde mai repede şi mai eficient nevoilor lor. Djia permite reducerea timpului de apelare prin identificarea clienţilor înainte de a fi transferaţi şi îi ajută să obţină răspunsuri la întrebările lor fără a fi nevoiţi să aştepte ca un operator să fie disponibil. Este un proces început încă din luna aprilie, care în faza de pilot a avut o rată de succes de peste 52% şi care în timp va fi îmbunătăţit”, a declarat Irina Matea, Customer Service Director, Orange România. “Djia se alătură astfel lui Djingo, chatbot-ul care oferă suport clienţilor Orange prin intermediul canalului de chat de pe orange.ro. Cu ajutorul lor vom putea să oferim clienţilor o experienţă digitală completă ce se îmbină perfect cu implicarea şi experienţa colegilor nostri din echipa Customer Care.” Djia poate identifica clienţii înainte de a fi transferaţi către un operator Orange, iar acest lucru se traduce prin timp mai scurt petrecut cu operatorul şi o eficienţă operaţională mai mare.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO