Business Hi-Tech

Orange a avut venituri de 273 mil. euro în T3/2020, în scădere cu 2%. Liudmila Climoc: În ciuda crizei, am văzut o uşoară revenire a consumului. Veniturile pentru produsele IT&C oferite de Orange Business Services au crescut cu 21%

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: vedem o continuă creştere, de la începutul pandemiei, pe segmentul de business, în contextul în care companiile au nevoie de soluţii diverse de IT&C.

Liudmila Climoc, CEO al Orange România: vedem o continuă creştere, de la începutul pandemiei, pe segmentul de business, în contextul în care companiile au nevoie de soluţii diverse de IT&C.

Autor: Adrian Seceleanu

30.10.2020, 00:06 617

Orange, liderul pieţei locale de telecom, a înregistrat în trim. 3 din 2020, venituri totale de 273,1 mil. euro, în scădere cu 2,1% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe fondul „vânzărilor moderate înregistrate în contextul crizei COVID-19, scădere pronunţată mai ales în ceea ce priveşte vânzările de echipamente”.

La 30 septembrie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.613.176 de clienţi, menţinându-se la nivelul trim. 3 din 2019. Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii septembrie 519.869 clienţi, în uşoară scădere faţă de trim. 3 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 377.272 de clienţi, în creştere cu 13% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO