Orange, liderul pieţei locale de telecom, cu afaceri anuale de 1,3 mld. euro, care este pe cale să înghită în acest an şi fostul Romtelecom într-o tranzacţie de aproape 300 mil. euro, a intrat şi pe piaţa cardurilor de credit - o mutare în premieră pentru un jucător din piaţa de telecom – ca parte a unui plan pe termen lung de a deveni un jucător „de masă“ pe zona serviciilor financiare digitale pe mobil.
„Nu anunţăm numărul de clienţi pe care îi ţintim, dar acesta este un produs foarte important pentru noi, va fi un produs ancoră, veţi auzi foarte mult despre el în perioada următoare. Sperăm că mulţi clienţi vor migra la acest instrument de plată“, a declarat într-o conferinţă de presă online Haris Hanif, bancherul recrutat de liderul pieţei locale de telecom să-i conducă expansiunea în lumea serviciilor financiare mobile.
Cardul de credit lansat împreună cu Visa oferă acces la sume de la 1.600 de lei până la 60.000 de lei, cu o dobândă de 25% - în linie cu ofertele băncilor „clasice“ de pe piaţă.
Orange se diferenţiază prin posibilitatea de a controla digital, prin aplicaţia mobilă, funcţii avansate legate de card dar şi prin apropiata lansare a unui proces integral digital de obţinere a cardului.
Lansat la finele anului 2016, Orange Money are peste 250.000 de clienţi. Ţinta pentru cardul de credit o reprezintă toţi clienţii Orange, dar apoi şi restul pieţei (utilizatori care nu au servicii de comunicaţii de la companie). „În prima fază cardul este disponibil doar clienţilor Orange iar în faza a doua ne-am propus să deschidem serviciul şi către alţi utilizatori. Lucrăm şi ne dorim să avem acest proces de extindere cât mai curând, lucrăm la acest lucru“, a explicat Şerban Negrescu - head of product management în cadrul Orange.