„După cei cinci ani din contractul iniţial cu Ericsson privind soluţiile de gestiune a serviciilor, am decis o prelungire de încă trei ani, mizând pe capabilităţile Ericsson de utilizare a noilor tehnologii precum învăţarea automată şi inteligenţa artificială. Credem că astfel vom îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite clienţilor noştri, costurile de operare şi eficienţa companiei”, a declarat Jean-Marc Vignolles, Europe Chief Operating Officer, Orange.
Ca parte a contractului, Ericsson va continua să transforme operaţiunile Orange prin implementarea Ericsson Operations Engine, capitalizând automatizarea anterioară. Ericsson Operations Engine integrează inteligenţa artificială şi transformă operaţiunile cu scopul ca acestea să devină bazate pe date, predictive şi proactive. Instrumentele avansate oferite de noul software vor permite Orange să sporească eficienţa operaţională a reţelei şi să îmbunătăţească în continuare experienţele abonaţilor săi din cele cinci ţări.
„Ericsson Operations Engine va permite Orange să se concentreze şi mai mult pe furnizarea de soluţii inovatoare şi servicii de înaltă calitate pentru clienţii săi, îmbunătăţind în acelaşi timp eficienţa operaţională a organizaţiei. Reînnoirea contractului dintre noi consolidează parteneriatul început în 2014 şi confirmă angajamentul nostru pe termen lung faţă de Orange. Suntem mândri că Orange ne oferă încă o dată încrederea sa în ce priveşte instrumentele noastre avansate de automatizare şi de asistenţă, care vor asigura o experienţă superioară pentru abonaţii companiei şi totodată o eficienţă sporită”, a declarat Peter Laurin, Senior Vice President şi Head of Business Area Managed Services, Ericsson.