Business Hi-Tech

Oana Pascu, Complice.ro: Vrem ca anul acesta să revenim la afacerile dinainte de pandemie, la peste 140.000 euro

Oana Pascu, Complice.ro: Vrem ca anul acesta să revenim...

Autor: Ioana Nita

06.07.2021, 21:57 246

Magazinul online Complice.ro, specializat în comercializarea de cadouri inedite bazate pe experienţe, şi-a propus ca la finalul acestui an să ajungă ducă businessul din nou la nivelul de dinainte de pandemie, respectiv la o cifră de afaceri de peste 140.000 euro, la fel ca în 2019. În prima jumătate a acestui an, Complice.ro a reuşit să îşi majoreze businessul cu 50% comparativ cu aceeaşi perioadă din 2020, în condiţiile în care o parte din restricţii s-au relaxat, iar românii şi companiile îşi îndreaptă tot mai mult atenţia către experienţe şi evenimente.

„Se conturează clar o mai mare deschidere din partea clienţilor către a experimenta, atât pe segmentul rezidenţial, cât şi corporate. Companiile au început să dezvolte o abordare constantă şi repetată în această zonă, pentru a putea urmări impactul în motivare, performanţă, employer branding, o singură experienţă nefiind relevantă. De altfel, observăm că pe acest segment accesarea experienţelor primite de către angajaţi se face chiar în 3-4 zile, un alt semn că acestea sunt apreciate mai mult decât un premiu sau cadou material primit în mod obişnuit din partea angajatorului”, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Tendinţa românilor de a se întoarce la stilul de viaţă obişnuit, care includea călătorii, petreceri şi evenimente conexe a dus în primele şase luni ale acestui an la o creştere a vânzărilor Complice.ro de 50% faţă de acelaşi interval din 2020 şi de 30% faţă de 2019.

Numărul comenzilor a crescut tot cu 50% faţă de perioada similară a anului trecut, iar media acestora se situează la 286 euro.

Potrivit datelor companiei, o treime dintre organizaţiile care accesează experienţele Complice.ro ca parte a programelor de employee experience sunt dispuse să crească bugetul iniţial per angajat cu până la 20% pentru a le oferi o experienţă personalizată.

Pe segmentul rezidenţial, vara şi debutul sezonului de nunţi contribuie la creşterea cererii pentru cadouri experienţiale care marchează evenimente de tipul căsătoriei sau aniversarea nunţii. Astfel, în contextul marcat în continuare de măsuri de distanţare socială, românii pun tot mai mult accent pe experienţe pentru a face evenimentele importante din viaţa lor memorabile.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO