Subsidiara locală a gigantului chinez Huawei a vândut în primul semestru al acestui an de aproape patru ori mai multe smartphone-uri decât în perioada similară a anului precedent urcând astfel pe locul doi în topul celor mai mari jucători de pe piaţă, înaintea companiei româneşti Visual Fan (Allview).
„Vânzările Huawei au crescut cu 260% în primul semestru. Am ajuns la o cotă de 12% din piaţă după numărul de smartphone-uri vândute“, a declarat pentru ZF Sorina Măcărescu, directorul de marketing al Huawei Devices România.
Huawei a trecut astfel pe locul doi pe piaţa locală după sud-coreenii de Samsung, care conduc detaşat piaţa cu o cotă de circa 40%, şi a trecut din nou în faţa românilor de la Allview. Obiectivul Huawei, care a mai depăşit anul trecut Allview dar a trecut din nou ulterior pe locul trei, este ca în 2016 să păstreze a doua poziţie şi chiar să se distanţeze de competitori.