Clienţii Enel, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de furnizare şi distribuţie de electricitate, îşi pot achita facturile direct de pe mobil dacă utilizează noua versiune a aplicaţiei pentru platformele mobile Apple iOS şi Google Android, conform datelor comunicate de companie. „Versiunea 2.0 a MyEnel Mobile App include posibilitatea de a face plăţi din aplicaţie. Astfel, de acum clienţii Enel pot plăti facturile direct de pe telefonul mobil, într-o secţiune de plată securizată. Aplicaţia oferă informaţii actualizate şi personalizate direct pe tableta sau smartphone-ul clienţilor, făcând posibilă realizarea a numeroase operaţiuni fără a fi necesară deplasarea la un centru de relaţii clienţi al Enel“, conform companiei. Lansată în noiembrie 2012, aplicaţia este o extensie digitală a platformei MyEnel, lansate în 2010. Enel are peste 3.100 de angajaţi în România şi oferă servicii unui număr de 2,7 milioane de clienţi din trei zone importante ale ţării: Muntenia Sud (inclusiv Bucureşti), Banat şi Dobrogea, acoperind aproape o treime din piaţa locală de distribuţie.