Business Hi-Tech

Noua ţintă a grupului eMAG: afaceri de 2 mld. euro în patru ani

Noua ţintă a grupului eMAG: afaceri de 2 mld. euro în...

Autor: Ioana Nita

30.05.2019, 10:00 630

eMAG, cel mai mare retailer online din România, a ajuns anul trecut la nivel de grup la afaceri totale de 4,77 mld. de lei, plus 17,5% faţă de 2017, atingându-şi astfel ţinta de venituri de un miliard de euro asumată în urmă cu cinci ani.

Următoarea ţintă a grupului eMAG este acum dublarea businessului la 2 mld. euro în maximum patru ani.

„În maximum patru ani ar trebui să ajungem la o cifră de afaceri de 2 miliarde de euro pentru tot grupul eMAG. Anul acesta în România vrem să creştem afacerile cu peste 10% ca cifră de afaceri. Ritmul de creştere a vânzărilor totale va fi însă mai mare având în vedere că marketplace-ul va creşte mai mult. Per total grup, vom creşte mai mult decât atât ţinând cont de extinderea în Ungaria”, a declarat Iulian Stanciu, CEO-ul grupului eMAG. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO