Business Hi-Tech

Nistoran, Evolio: Vom ataca şi zona de telefoane low-cost, din care au ieşit „brandurile A“

Liviu Nistoran, proprietar şi CEO al Televoice

Liviu Nistoran, proprietar şi CEO al Televoice

Autor: Adrian Seceleanu

09.12.2015, 00:06 496
Televoice Grup, companie care vinde diferite produse IT sub brandul Evolio, va ataca mai puternic segmentul de telefoane ieftine, în condiţiile în care o serie de jucători mari şi-au redus prezenţa sau au renunţat la produsele din acest „spaţiu”, concen­trându-se pe segmentul premium.
 
„Competiţia de pe piaţa de smart­phone-uri este una acerbă. Pentru noi o so­luţie este să mergem şi către zona low-end, a telefoanelor de 100 - 450 de lei, în condiţiile în care mai multe «branduri A», printre care şi Samsung, au ieşit din segmentul de telefoane mai ieftine”, a declarat pentru ZF Liviu Nistoran, proprietar şi CEO al Televoice. „Vânzările de smartphone-uri cresc în continuare, piaţa va rămâne în ascensiune cel puţin încă trei ani de zile. În prezent Evolio are aproximativ 2% din piaţa locală de mobile inteligente”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO