Business Hi-Tech

Netflix: Peste 50% din abonaţii din România urmăresc conţinutul media de pe smart TV-uri

Netflix: Peste 50% din abonaţii din România urmăresc...

Autor: Ioana Nita

14.12.2017, 00:00 715

Românii care au abonament la serviciul american de streaming video Netflix urmăresc conţinutul media de pe televizoarele inteligente – conectate la internet, potrivit datelor companiei americane. Astfel, 55% din orele petrecute de utilizatorii români pe Netflix sunt urmărite de pe smart TV-uri.

„Cel mai popular dispozitiv conectat la televizor este set up box-ul, uneori în versiunea 4K. Urmează apoi smart TV-urile şi dispozitive de streaming precum Apple TV, Roku sau Chromecast şi consolele de jocuri, precum Xbox sau PlayStation, care devin alegeri populare în rândul utilizatorilor de Netflix din regiune.” Deşi majoritatea abonaţilor Netflix din regiune şi-au făcut abonamentul prin dispozitive mobile sau laptopuri, aceştia consumă conţinut media mai mult prin intermediul televizoarelor inteligente. 

În mai puţin de 6 luni de la crearea unui cont Netflix, televizorul conectat a devenit principalul dispozitiv de consum la 59% dintre abonaţii din România. La nivel de regiune, tot aceştia sunt cei care preferă să petreacă de trei ori mai mult timp uitându-se la filme şi seriale în faţa televizorului decât în faţa laptopului sau a telefonului mobil. Practic, oamenii descoperă serialele pe aplicaţia de telefon, dar fac „binging” în faţa televizorului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO