Business Hi-Tech

NetBridge mizeaza pe campanii neconventionale in publicitate

06.02.2007, 18:20 47

Boom.ro, compania de publicitate online a NetBridge, a anutat ca vrea sa-si dezvolte segmentul de publicitate prin intermediul newsletterelor, advertorialelor si al proiectelor speciale, ca o sursa alternativa la publicitatea conventionala prin intermediul bannerelor.
"2007 este anul in care NetBridge se va orienta cu mai multa energie si asupra campaniilor de promovare neconventionale", a declarat Valentin Oeru, director executiv al Boom.ro.
Cristian Petriceanu, directorul general NetBridge, crede ca acest an va fi definitoriu pentru dezvoltarea publicitatii online in Romania, deoarece pe piata se va simti eficientizarea companiilor online. NetBridge si-a schimbat pentru 2007 modalitatea de taxare pentru intermedierea de publicitate pe site-urile din reteaua companiei.
"Spre deosebire de alti ani, noul rate-card are preturi exprimate in RON", a declarat Petriceanu. Noul rate-card cuprinde in descrierea site-urilor din portofoliu, pe langa informatiile legate de numarul de afisari lunare si vizitatori unici, informatii legate de traficul extern pe fiecare site in parte.
Compania, infiintata in urma cu sase ani, are peste un milion de utilizatori ce folosesc serviciile sale in fiecare saptamana.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO