Business Hi-Tech

Mutare împotriva agenţiilor de publicitate. Procter & Gamble îşi reia controlul asupra marketingului

Mutare împotriva agenţiilor de publicitate. Procter &...

Autor: Ioana Nita

12.03.2018, 00:04 576

♦ Scăderea costurilor este de peste 2 mld. dolari.

Procter & Gamble (P&G), grup american specializat în producţia de bunuri de larg consum şi unul dintre cei mai mari investitori în publicitate, a anunţat că îşi reia controlul asupra activităţilor de marketing, transferând o mare parte dintre acestea in-house, economisind astfel 2 miliarde de dolari, scrie Financial Times (FT). P&G a redus deja de trei ani costurile cu serviciile agenţiei de media şi de producţie publicitară cu 750 milioane dolari şi are în plan să mărească această sumă la 1,2 miliarde dolari până în 2021 prin eficientizarea alocării bugetelor de marketing.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO