Business Hi-Tech

Miroslav Majoros, CEO al Telekom România: Investiţiile vor rămâne aproape de nivelul înregistrat anul trecut, de 171 mil. euro. Ne concentrăm pe simplificare, şi vom fi agresivi comercial

Miroslav Majoros, CEO al Telekom România: Investiţiile...

Autor: Adrian Seceleanu

23.02.2018, 13:06 585

Simplificarea portofoliului de produse şi servicii şi a proceselor şi a structurii interne vor constitui în acest an o prioritate strategică pentru grupul Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, cu un business anual de 1 miliard de euro.

“Simplificarea este o prioritate. Vrem să migrăm toţi clienţii către un portofoliu de produse simplificat. O altă ambiţie este să simplificăm, sa reducem complexitatea proceselor şi a sistemelor de IT şi de suport”, a declarat Miroslav Majoros, CEO al Telekom România, în cadrul unei întâlniri cu media. Grupul va continua să fie agresiv din punct de vedere comercial în condiţiile în care mişcările făcute anul trecut - parte a campaniei “netliberare” - au dat rezultate.

El a adăugat că în acest an bugetul de investiţii va fi aproximativ egal cu cel înregistrat anul trecut de 171 mil. euro. Bugetul nu este încă aprobat, a precizat el.

“Vom continua să investim, va fi o sumă apropiată de cea de anul trecut, care va merge în principal în extinderea şi consolidarea reţelei fixe şi mobile. Vrem să ne concentrăm un pic mai mult de pe IT decât în trecut”.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO