Investiţia iniţială în dezvoltarea platformei a fost de 100.000 de euro, iar în decurs de cinci ani se vor investi peste un milion de euro, estimează oficialii de la Millennium Tour. Mutarea agenţiei vine în contextul în care online-ul câştigă teren şi în domeniul turismului, tot mai multe persoane îşi caută vacanţele online şi preferă să plătească pentru acestea cu cardul. Pe fondul dezvoltării segmentului online, pe piaţă au apărut diverse aplicaţii şi site-uri care le permit turiştilor să cumpere cazare, transport sau pachete turistice integrate. Booking.com, trivago.ro, momondo.ro sau vola.ro sunt doar câteva exemple de astfel de platforme.
„În acest moment sunt foarte puţini turişti care cumpără vacanţele online, aproximativ 70-80% dintre ei vin în agenţie. În următorii doi-trei ani balanţa se va înclina mai mult spre cei care îşi vor face cumpăraturile în mediul online”, a spus Mădălin Măncilă, director general al Millennium Tour. Platforma Concediu.com permite turiştilor să achiziţioneze pachete care includ cazare, transport şi masă pentru numai 40 de destinaţii turistice.