Companiile nu mai amână în contextul dificil creat de pandemie proiectele de digitalizare iar soluţiile de tip Internet of Things au înregistrat o creştere de peste două cifre (10% - n. red.) în raport cu anul anterior, în condiţiile în care mediul de business a conştientizat importanţa tehnologiei.
„Spre deosebire de perioada anterioară pandemiei sunt anumite linii de business care cu siguranţă se văd mult mai bine şi tocmai în zona această de digitalizare, IoT, acolo am văzut un interes foarte mare din partea clienţilor noştri de a merge în această direcţie pentru că sunt soluţii care îi ajută în business, sunt valoare adăugată în businessul lor. Şi comunicaţiile sunt, dar asemenea soluţii care înainte de pandemie erau mai degrabă într-un stadiu de tip «hai să vedem, hai să testăm, dar cine a mai făcut, lasă să facă alţii primii», în această perioadă există un apetit mult mai mare“, a declarat în cadrul unei conferinţe online Mihnea Rădulescu, enteprise business unit director în cadrul Vodafone, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţă, care a preluat recent şi compania de cablu UPC.