Business Hi-Tech

Mihai Şotropa, unul dintre „ultimii mohicani“ din cablu: Cu banii - nu puţini - din prima tranzacţie cu UPC am intrat pe piaţa din Serbia

Mihai Şotropa, unul dintre „ultimii mohicani“ din...

Autor: Adrian Seceleanu

29.03.2016, 21:00 1330

Mihai Şotropa, unul dintre puţinii antreprenori locali care au intrat pe piaţa de cablu TV la începutul anilor ’90 şi încă sunt activi în industrie, este acţionar, alături de alţi doi români, într-un operator de cablu  care controlează aproape 40% din piaţa de profil din Belgrad, capitala Serbiei.

„Suntem lideri de piaţă în Belgrad, nu în Serbia. Avem circa 35% din piaţa de cablu din Belgrad“, a spus Mihai Şotropa pentru ZF, fără a oferi alte detalii. El a precizat că businessul din ţara vecină a fost lansat cu banii obţinuţi din vânzarea în anul 2000 către compania de cablu UPC a operatorului de cablu pe care îl dezvoltase începând cu anul 1992 în regiunea Botoşani. „Nu au fost puţini banii pe care i-am luat din tranzacţia cu UPC, trei sferturi din ei i-am investit în Belgrad, alături de alţi doi colegi.“

După 15 ani de la prima tranzacţie cu UPC, Mihai Şotropa a ajuns din nou, anul trecut, la un acord cu subsidiara gigantului american din cablu, pentru cele câteva zeci de mii de abonamente la cablu TV, net şi telefonie fixă ale companiei Novasat din zona Suceava. Tranzacţia s-a realizat după mai multe negocieri eşuate.

În prezent însă finalizarea tranzacţiei este blocată pe fondul unor neînţelegeri între cele două părţi în legătură cu numărul de abonamente transferate.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO