Business Hi-Tech

Mihai Nadăş, managing director METRO.digital: Ne aşteptăm să depăşim pragul de 400 de salariaţi, urmărind ca peste 60 de colegi noi să ni se alăture anul acesta. „Recrutarea online ajută la atragerea candidaţilor şi în alte oraşe decât cele în care sunt rolurile disponibile“

METRO.digital, compania de tehnologie înfiinţată în decembrie anul trecut şi parte a grupului german METRO, unul din principalii jucători de pe piaţa de comerţ angro, are ca obiectiv depăşirea pragului de 400 de angajaţi până la finalul anului în curs.

„În acest moment, METRO.digital înregistrează 377 de angajaţi, dar ne aşteptăm să depăşim 400, urmărind ca peste 60 de viitori colegi să ni se alăture, anul acesta“, a spus Mihai Nadăş, managing director în cadrul METRO.digital, într-un interviu acordat ZF.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.