Business Hi-Tech

Michael Makar, head of MassMutual România: Generaţiile tinere vor să facă mai multe online şi pe platforme mobile, aşa că trebuie să ne adaptăm. Până în 2025, cel puţin jumătate din tranzacţiile noastre se vor efectua online

„Planurile noastre de creştere sunt axate pe angajări dintr-o gamă completă de niveluri de vechime.“

Compania americană de asigurări MassMutual, care operează pe piaţa locală două centre globale de servicii – unu la Bucureşti şi unu la Cluj - în care sunt dezvoltate produse digitale şi soluţii tehnologice, are în plan accelerarea digitalizării proceselor şi serviciilor pe care le pune la dispoziţia clienţilor şi vizează ca până în 2025 cel puţin jumătate din tranzacţii să fie efectuate în mediul online.

„Avansăm către tot mai multe tranzacţii şi experienţe digitale. Generaţiile mai tinere vor să facă mai multe online şi pe platforme mobile, aşa că trebuie să ne adaptăm pentru a le depăşi aşteptările. Vrem ca toate experientele clienţilor noştri să fie compatibile cu dispozitivele mobile şi cel puţin jumătate din tranzacţiile noastre să fie efectuate online până în 2025“, a spus pentru ZF Michael Makar, head of MassMutual România, subsidiara locală a Massachusetts Mutual Life Insurance (MassMutual).

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.