Business Hi-Tech

McKinsey: dintre cei 4 milioane de români care s-au digitalizat de nevoie în pandemie, 2,5 milioane au de gând să reducă utilizarea tehnologiei imediat ce va fi posibil

Alexandru Filip, partner, McKinsey: 
Sectoarele care au înregistrat cel mai important aflux de consumatori noi de digital în timpul crizei (de exemplu educaţie, utilităţi) prezintă cel mai mare risc de a-şi pierde consumatorii după încheierea pandemiei.

Alexandru Filip, partner, McKinsey: Sectoarele care au înregistrat cel mai important aflux de consumatori noi de digital în timpul crizei (de exemplu educaţie, utilităţi) prezintă cel mai mare risc de a-şi pierde consumatorii după încheierea pandemiei.

Autor: Adrian Seceleanu

25.05.2021, 00:05 203

Nivelul de utilizare a serviciilor digitale în România a crescut într-un ritm accelerat în contextul restricţiilor impuse din cauza pandemiei, astfel că aproximativ 4,1 milioane de români au devenit utilizatori începând cu 2019, ceea ce a ridicat numărul total la 10,8 milioane de persoane, conform unui studiu realizat de McKinsey & Company în ultimele şase luni.

Vestea proastă este însă, potrivit aceleiaşi surse, faptul că aproximativ 2,5 milioane de români intenţionează să îşi reducă activităţile online după încheierea pandemiei.

„Deşi majoritatea consumatorilor care au început să folosească recent canalele digitale au făcut acest lucru din cauza pandemiei de coronavirus, iar unii dintre ei vor reveni cel puţin parţial la canalele offline, mulţi consumatori vor continua să utilizeze mediul online pentru că este mai confortabil. Cu toate acestea, sectoarele care au înregistrat cel mai important aflux de consumatori noi de digital în timpul crizei (de exemplu, educaţie, utilităţi) prezintă cel mai mare risc de a-şi pierde consumatorii după încheierea pandemiei”, declară Alexandru Filip, partner McKinsey & Company, Bucureşti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO