Business Hi-Tech

Manolis Kontos, managing director al Inform Lykos România: Am finalizat anul trecut cu un plus în vânzări de 13,4% faţă de bugetul estimat. „Ne concentrăm pe servicii de transformare digitală relevante, care pot oferi un avantaj competitiv real“

Manolis Kontos, managing director al INFORM Lykos România: Compania are 316 angajaţi, dintre care 238 în producţie, 78 în zona de suport şi zona comercială

Manolis Kontos, managing director al INFORM Lykos România: Compania are 316 angajaţi, dintre care 238 în producţie, 78 în zona de suport şi zona comercială

Autor: Adrian Seceleanu

23.11.2020, 00:05 1626

Furnizorul de servicii de transformare digitală Inform Lykos, prezent în România din anul 2000, a înregistrat anul trecut o creştere a veniturilor peste bugetul estimat.

„Împreună cu echipa, privind înapoi la 2019, pot spune că a fost în mod clar un an excelent, şi nu doar în ceea ce priveşte veniturile şi profitul, ci mai ales în raport cu alte trei aspecte: digitalizarea, cota de piaţă şi cultura corporativă. Am finalizat anul trecut cu un plus în vânzări de 13,4 % faţă de bugetul estimat şi de 13,1 % faţă de anul precedent, 2018“, a declarat pentru ZF Manolis Kontos, managing director al Inform Lykos România.

Compania Inform a fost înfiinţat în 1897 şi s-a listat în Atena în 1994. Extinderea geografică a Inform a început în 2000, când a fost fondată filiala Inform Lykos în România, urmată în 2007 de achiziţia Austriacard cu sediul la Viena, Austria care ulterior a stabilit o filială Austriacard în Bucureşti, în 2014.

„Oferta noastră de produse şi servicii include gama noastră de patrimoniu, şi anume servicii de tipărire şi distribuţie a declaraţiilor digitale, precum şi formularistică şi tipărire securizată, şi am evoluat în ultimii ani în direcţia serviciilor ce adresează transformarea digitală a companiilor şi furnizăm clienţilor noştri soluţii specializate şi personalizate pentru a răspunde nevoilor lor. În Bucureşti avem, de asemenea, trei facilităţi de producţie ce desfă­şoară următoarele activităţi: producţia şi personalizarea cardurilor atât pentru clienţii locali, cât şi pentru zona CEE şi SEE a grupului, tipărire digitală şi offset, precum şi soluţii de scanare şi indexare, cunoscute comercial sub numele de Next Docs“, explică Manolis Kontos.

Compania are în prezent în România câteva sute de angajaţi. “Inform Lykos România are 316 angajaţi, dintre care 238 în producţie, 78 în zona de suport şi zona comercială“.

Principalii clienţi ai companiei sunt domenii “precum utilităţi, telecomunicaţii, retail şi servicii bancare care utilizează facturarea, serviciile poştale şi serviciile noastre electronice“, conform lui Kontos.

Procesele accelerate de digitalizare care se desfăşoară şi pe piaţa locală generează noi oportunităţi pe piaţa locală pentru companie, a spus Kontos. “Trecerea de la livrarea fizică la livrarea electronică şi gestionarea electronică a datelor şi formularelor creează noi oportunităţi pentru INFORM, care este acum considerat un furnizor strategic al organizaţiilor bancare şi de telecomunicaţii, precum şi al sectorului privat sau public, cu soluţiile pe care le oferă.“

 

Ce a mai declarat în cadrul interviului Manolis Kontos, managing director al INFORM Lykos:

► Inform îşi plasează activitatea în contextul mai larg al transformării digitale furnizând soluţii de CX (Customer  Experience), ECM (Enterprise Communications Management), Digital Onboarding şi  KYC (de identificare şi înregistrare automată a clienţilor).

Un accent deosebit am acordat gestionării electronice securizate a datelor prin comunicare OmniChannel ce include: distribuirea documentelor digitale, distribuirea documentelor pe hârtie, livrarea electronică a formularelor, precum şi gestionarea sigură a formularelor şi informaţiilor. Trecerea de la livrarea fizică la livrarea electronică şi gestionarea electronică a datelor şi formularelor creează noi oportunităţi pentru INFORM, care este acum considerat un furnizor strategic al organizaţiilor bancare şi de telecomunicaţii, precum şi al sectorului privat şi al celui public, cu soluţiile pe care le oferă.

Compania priveşte spre viitor şi implementează soluţii de afaceri ce răspund necesităţilor actuale, pentru „o lume nouă“. Produse şi servicii cu valoare adăugată ridicată, cum ar fi: conturile interactive electronice, facturarea electronică, gestionarea documentelor şi fluxurilor electronice, poşta hibridă, soluţiile de automatizare precum RPA (Robotic Process Automation) şi Digital Onboarding sunt domeniile pe care ne concentrăm în prezent.

► Pandemia a avut un efect asupra organizaţiei noastre, ca de altfel în toate ariile de activitate socială şi profesională. Acest lucru a dus la o schimbare în redefinirea priorităţilor noastre, gestionarea crizelor de comunicare şi planul de continuitate a afacerii.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO