Business Hi-Tech

Magazinul online de produse cosmetice Esteto.ro crede că va obţine o creştere de 50% a vânzărilor în Black Friday 2021

Octavian Jomir, CEO al Esteto.ro

Octavian Jomir, CEO al Esteto.ro

Autor: Alexandra Cepăreanu

01.11.2021, 15:18 148
Magazinul online Esteto.ro, specializat în comercializarea de produse pentru femei, ce a înregistrat afaceri de 4,6 mil. euro anul trecut, estimează pentru piaţa din România o creştere de 50% a vânzărilor în Black Friday 2021, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, arată un comunicat transmis de reprezentanţii companiei. „Aşteptăm cel mai mare Black Friday de până acum pe Esteto.ro, pe fondul unui interes crescut pentru cumpărături online, ce s-a accentuat în ultimii aproape doi ani şi a determinat o schimbare importantă în comportamentul de consum al clienţilor, care au înţeles că îşi pot face cumpărăturile mult mai simplu şi în siguranţă de la mall-ul online. Pentru a susţine cererea în luna noiembrie şi a oferi preţuri competitive, ne-am pregătit cu stocuri suficiente pentru toate categoriile şi produsele bestseller, unde avem stocuri şi de 2.000 bucăţi/produs, şi am investit în optimizarea fluxurilor logistice, crescând inclusiv echipa”, a spus Octavian Jomir, CEO al Esteto.ro. Compania Esteto.ro este prezentă atât pe piaţa din România, cât şi pe cea din Ungaria şi Bulgaria. Astfel, magazinul online pentru femei va derula o campanie similară în Bulgaria şi Ungaria, oferta fiind aceeaşi ca în România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO