Business Hi-Tech

LG: Vânzările de televizoare 4K vor depăşi 70 mil. euro anul acesta

Modelele de televizoare 4K vin echipate cu o serie de alte tehnologii de ultimă generaţie, acestea fiind modele „smart“ – permit navigarea pe internet şi accesare aplicaţiilor dedicate de jocuri şi conţinut multimedia, cu dimensiuni ale ecranului de minim 40 inci (102 cm).

Modelele de televizoare 4K vin echipate cu o serie de alte tehnologii de ultimă generaţie, acestea fiind modele „smart“ – permit navigarea pe internet şi accesare aplicaţiilor dedicate de jocuri şi conţinut multimedia, cu dimensiuni ale ecranului de minim 40 inci (102 cm).

Autor: Ioana Nita

01.08.2016, 00:07 675

Vânzările locale de televizoare 4K (Ultra HD), a căror re­zo­luţie este de patru ori mai mare decât cea a modelelor Full HD, vor genera anul acesta peste 20% din valoarea pieţei de profil, urmând să depăşească astfel circa 70 milioane de euro, în condiţiile în care valoarea totală a livrărilor de TV-uri va ajunge la 350 milioane de euro la finalul lui 2016, potrivit estimărilor reprezentanţilor companiei sud-coreene LG, unul dintre cei mai mari producători de televizoare din lume.

Segmentul UHD a înregistrat o creştere spectaculoasă anul trecut, ponderea acestuia în totalul pieţei de televizoare ajun­gând la circa 14% din punct de vedere valoric, mai mult decât dublu faţă de 2014. În 2015, piaţa locală de televizoare s-a situat la circa un milion de unităţi, în valoare de peste 300 mil. euro.

„În 2014, segmentul UHD a reprezentat circa 5-6% din piaţa locală de televizoare, iar anul trecut procentul a crescut la 14%. Creşterea este foarte mare şi se datorează în principal scăderii preţului. Treptat, modelele UHD vor lua locul mo­de­lelor Full HD“, a declarat pentru ZF Sorin Spânu, direc­torul diviziei de consumer electronics în cadrul LG Româ­nia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO